PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR

sajalah nak perkenalkan diri saya kepada semua. Ia menunjukkan saya ini benar benar serius dalam perniagaan Shaklee yang saya ceburi. Ia tanda aras kepercayaan anda semua untuk membuat urusniaga bersama saya. Saya merupakan PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI, JOHOR.



Nama saya ialah SITI NUR SHAKIRAH BINTI SALEH. saya berusia 20 tahun dan mula berminat dengan bisnes Shaklee ini pada awal tahun ini. Ini kerana saya sudah melihat kejayaan kakak saya yang benar benar fokus dengan perniagaan Shaklee ini. Anda boleh melayari website beliau di DAMIA PIT SHOP yang lebih banyak info berkenaan Shaklee.

Memandangkan saya masih belajar, saya tidak melakukan COD dan hanya menerima pembelian secara online iaitu saya hanya membuat pengeposan melalui kurier servis atau pos laju. Akan tetapi, sekiranya anda berada di sekitar bandar Kota Tinggi, Felda Pasak, Taman Pasak Indah, gugusan Felda Air Tawar, ia memudahka saya untuk COD kepada anda. Jika anda juga merupakan pelajar atau pekerja di POLIMAS, anda boleh mendapatkan terus produk Shaklee dari saya. kiranya saya ni PENGEDAR SHAKLEE POLIMAS jugalah. Insya Allah sehingga Mei 2018. Doakan saya dapat tamatkan pengajian dengan jayanya tau. Aminnn

Jadi, sekiranya berminat, jangan malu malu untuk hubungi saya ( sekadar untuk bertanya mengenai produk pun boleh, untuk memudahkan anda membuat keputusan produk apa yang anda perlukan) sebelum membeli.

NAMA : SITI NUR SHAKIRAH BINTI SALEH
WA : 012 - 749 8170 / 013 - 7374 958
INSTAGRAM : healtybeautywithshakirah

okey?? jadi jangan lupa dengan saya. PENGEDAR SHAKLEE KOTA TINGGI SERTA PENGEDAR SHAKLEE POLIMAS !!

jaga kesihatan dari awal tau. Nanti bila dah sakit, sukar untuk dapatkan kembali kesihatan tu semula.

Comments

Post a Comment

Popular Posts